Dan Harry om jag får be !

Haha, Danne är ju bara för rolig ibland.

Har varit åh rännt med mamma åh Danne, blev en svängom till storheden sen lät vi hundarna springa. Då visade Oliver hur gamla tanter går, hahahahaha, sötasteee ! Mamma har tydligen övat med honom, haha.

Nu är vi hemma, ska försöka få lillen att sova för jag är dundertrött, han också för den delen. Sen ska jag ta mig en varm dusch innan jag fryyyser ihjäl, åh efter de blir de krypa ner under täcket åh äta Marabou Amigo till Rederiet, yeah !

Imorn är jag ledig, meeest skönt ! Dock har jag sånn jävla huvudvärk så hälften vore nog, får bara hoppas den är borta tills imorn. Håll en tumme !

Hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0