Babysången idag =)

Morgonen har varit tragisk ! Oliver vaknade 05.20, helt hysterisk, skulle inte äta, dricka eller sova. Så det var bara upp åh hoppa ! Men sen 06.30 kröp han upp i min säng åh somnade om till kl 8. Då sov jag också, mest skönt vare !

Vi har nyss ätit frukost, ska göra oss klara åh fara in till stan på babysången, har inte varit där på super länge nu, Oliver som älskar att dansa åh sjunga åh spela. Det ska bli kul ! Emelie åh Vilma ska också =) Jag måste ändå in till jobbet åh hämta ett nytt schema som börjar gälla måndag så då är det lika att gå på sången också, så O får roa sig lite. Tror det blir lunch med Linda sen, äta bör man annars dör man !

Kring 15 åker barnet till sin pappa, men han kommer tillbaka redan på lördag kväll =) D skulle jobba söndag så han frågade om jag kunde ta O redan på lördag, det är ju självklart jag kan, blev glad när han fråga, tycker det är lite jobbigt att vara ifrån O ända från fredag till söndag. Det värker i mammahjärtat dåå ! =/

Ne, bussen går på mindre än en timme så dax att hoppa i nå kläder osv.

Pusshej !


Tycker om denna bild =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0