W som V

Hoho, även om ni står på tå kommer ni aldrig upp till våran nivå !

O vaknade vid 2 i natt, gav han välling åh somnade om. Vaknade just före 7 på morgonen, vet inte varför, det hade ringt i min telefon så jag ringde typ upp i sömnen åh fråga vad människan ville, blev hänvisad att ringa när jag vaknat på riktigt istället. Sov en liten stund till, sen vaknade O vid halv 8.

Får se om det blir Ikea idag, har inte bestämt mig ännu för tyckte O hade lite feber igår ikväll när han skulle sova men nu verkar han då på topp, tro mig jag menar verkligen på topp ! Han sitter åh äter en macka här i sin stol åh hoppar åh har sig, haha, min söta unge !

Idag blir även min lilla prins 11 månader, kan ni förstå hur stor han börjar bli, hur fort tiden går ! Prick en månad kvar tills han blir ett år ! Det är lite läskigt tycker jag :S Vill ju att han ska vara min bebis föralltid, aldrig bli stor.. Men man får inte alltid som man vill :P

Nu ska jag också äta frulle, laaater !

W som V, jag är också kär i Shwayze ! Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0