Startar på ny kula !

Ni som följt min gamla blogg vet att det är mycket blod, svett åh tårar i den bloggen, men även minnen åh glädje ! Därför har jag nu valt att starta en ny blogg som är ren åh fräsch !

Den gamla bloggen kommer inte användas alls längre, enda anledningen till att jag kommer ha kvar den, lösenordsskyddad, är för att jag själv ska kunna gå tillbaka åh läsa om tiden med Oliver i magen åh alla framsteg han gjort hittills. Det är många minnen där för mig !

Men jag hoppas av hela mitt hjärta att ni kommer följa mig i denna blogg, för jag lovar, det kommer skrivas samma jävla dynga ;) Bara det att jag förflyttat mig.

Det här blir en nystart på livet, vilket jag behöver !

Det förflutna är dåtid, framtiden börjar nu !

Enjoy !

Då jag med min ibland dåliga fantasi inte visste vad den nya bloggen skulle heta, så fick det bli enkelt åh lätt, tvikman. Nu kommer väl många säga att jag härmar min kompis Linda som heter http://lwikman.blogg.se åh Joå, det gör jag, men jag har frågat Linda om de gick bra åh det gick alldeles utmärkt ! :) Det tackar jag henne för åh jag hoppas ni följer hennes blogg också, den är trevlig :)

/ T. Vikman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0