saturday morning live

Idag vaknade Oliver redan vid 7.15, fast gör inte så mkt för jag hade ändå lite svårt att sova efter att jag matat honom vid 5..

Tanken slog mig för en stund sen att Oliver faktiskt fyller ett år snart, om lite mer än en månad bara. Sen fyller jag år några dagar efter det.. 2 veckor till jul.. Åh sen nytt år, 2009.. Vilket betyder att min lillprins ska börja på dagis åh jag ska börja jobba igen :S Hojja vad hemskt det låter att att börja jobba igen :/ Åh att lämna lillen på dagis, buuhää, tror jag kommer ha största problemet med separationsågren !

Ikväll blir det kanske att hänga med Dessan, hon fyller år så det måste ju firas.. Men beror på om jag har nån barnvakt. Blir då inte utgång åh sånt utan pizza osv :)

Nee, nu ska jag kila åh ta mig en rök åh koka kaffe så man kommer igång haha..

Later peeps !


Pusstjoo / T. Vikman

Kommentarer
Postat av: anne

ja tänkt nu är de inte länge kvar tills dom blir över 1 år.....när ska oliver börja på dagis??

2008-10-18 @ 08:39:55
URL: http://annew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0