Remember the days

Sitter åh lyssnar på musik, låtarna i några inlägg längre ner är vad som snurrar. Såå braaa !
Huh, jag längtar verkligen tillbaka till då man själv var liten, hur mkt beskymmer hade man då? Typ noll !

Föräldrar som tjatar på att man ska kliva upp ur sängen, städa sitt rum, göra sina läxor, gå åh lägga sig i tid.. Vad är det jämnfört med vuxenlivets alla beskymmer?

Men vet ni, denna dag är bra, jag klagar absolut inte på mitt liv, det blir ju faktiskt inte svårare än man själv gör det. Fast I will allways remember the days..

Sitter åh inväntar F & F, åh om en stund även Ida :)
Sen efter jobbet kommer E hit åh socialar med mig, jag har lovat att laga mat (snäll jag) åh såå :)

Ne, städa vare, blöööö ! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0