Paanik !

Gaah !
Vet inte vad jag ska ha på mig på halloween :S
Måste ringa Lina imorn så vi kan gå åh styra upp de hela..
Vi skulle ju först beställa nå härliga kostymer, men insåg att dom nog inte hinner komma.. Så i lördags var vi på stan åh letade efter nå förslag på hur man kunde se ut, men kom som inte fram till nå. Lina har varit runt åh kollat lite överallt men hon hade inte hittat något.. Men nu har jag en aning om vars det kan finnas så måste försöka få med mig tjejen imorn på stan åh kolla om det finns.. Vi har ju som klurat åh haft oss så får se hur detta slutar..

Nåja, i värsta fall blir det att klä ut sig till sig själv, då lär man iaf skrämma folk, mohahahahaa :S

O är på väg hem nu, det snarkar i sovrummet.. Haha.. Well well..


Kommentarer
Postat av: Annica

Kolla toys'r'us, dom borde ju ha nå halloween krafs

2008-10-23 @ 20:43:57
Postat av: Eva

toysarus har hallowen kläder upp till 180 cl, det passar ju till dig, kram moster

2008-10-24 @ 07:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0