Jööörgen, jag älskar diiiig !

hahahaha, kan inte få det ur huvudet ! Bara en som fattar what I meeenar :P

Nu ni, nu vet jag svaret på en av mina funderingar i förra inlägget..
Min moster kom med en helt perfekt lösning, det är lill-fredag på torsdag !
Mohahahaa..

E kom förbi åh tog en smoke med mig after woork, najsing !
Sen var Theresé duktig åh packade ner barnet i vagnen för att ta en prommis till mami på milkbay, sagt åh gjort ! Slutade dock med att när jag kom dit så tog vi en prommis till $ med moster åh mina 3 buskusiner :)

Har just slänga O i säng, så fort han somnat ska jag också sova, nä men nästan, är sluuuut sluuuut sluuut i kroppen, knoppen också för den delen..

Måste bara fixa den där låten juue, bäst åh dra iväg ett sms åh höra vad den hette, me neeeeeeed !

Om jag är vaken, så återkommer jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0