Jag hatar söndagar

Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva eller varför..
Kände bara att jag var tvungen att slänga in ett inlägg..

Sitter i soffan åh funderar, vet dock inte varför jag genomlider det här självmant.
Ibland känns allt toppen, livet rullar på åh man har kul åh trivs med livet.
Nästa stund är allt tvärtom, det känns som att tiden har stannat.

Idag har väl inte tiden stannat helt men den går saktare än vanligt. Jag känner mig, hms, vet inte vad rätt ord för detta ska vara eller om det finns något, men en blandning mellan besvikelse, ilska, saknad, lycka, tårar, leende kanske?! Det går som upp åh ner, varje sak ställer till sitt egna vilket resulterar i olika reaktioner åh känslor..

Suck, jag hatar söndagar, dom är sea åh tröga !
Det är en tråkig tänkardag ! Usch åh Blää !

PUSS(EL) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0