ice ice baby

Isbitar är min bästa vän nu, knaprar på sånn dygnet runt, det tar ner svullet ! Men den är ändå svullen, fast den gör inte ont :D

Jag hann ta det där badet igår, gudars va skönt det var. Men det blev ingen film för jag somna på stört !

Sitter åh dricker nyponsoppa nu, det är fan gott :) Men shit vad jag var sugen på allt möjligt godis igår men fick nöja mig med glass då de åh soppa är det enda som går in i min mun åh förbi tungan ner i halsen.. Haha.. Nä men de är liiiite svårt att äta ska ni veta. Men jag kom ju på bästa iaf att ikväll blir det choklapudding för min del, älskar dee ! Åh de behöver man ju inte tugga som en tiger. Smmmart tjeeej ! :D

Nä, nu ska jag kila åh börja göra oss i ordning för vi ska fara iväg med mamma åh alla på den där stora loppisen i arcus som är idag.

Haha, undra om mamma läst min blogg åh vet vad jag har hittat på för hyss denna gång, tror inte de.. Oops !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0