haha seeg reagerad tjej !

Det blev intervju med tv4 när jag kom till stan, men jag ville inte prata så Maja fick sköta snacket åh sen fick vi gå fram åh tillbaka vid bussarna typ haha, flera gånger..

Shoppade klart allt tills på fredag angående outfiten, så nu är den klar tror jag då.

Städat medans Oliver var en stund hos sin mormor åh moster.
Sen tog jag en prommis dit, skööönt ! Hängde en stund åh sen for vi till gstan åh hälsa på stockholmarna som är på besök. Även Fredrik åh Evelina kom dit, trevligt :)

Haha, lite efter jag är.. Satt åh såg bonde söker fru nyss så skulle dom välja 4st som ska bo på deras gård. Så valde bögen en kille som hette Peter, först då inser jag att det är GB´s ägare (fast han har inte kvar han nu tror jag).. Lite seg tjej jag är att reagera ! Nu blev det ju kul att se pogrammet när Peter F är med där. Ringde iaf i paaanic till Karro, haha.

Nu ska jag vara social på msn en stund med folket innan jag kilar i säng.

Imorn blir det kanske Ikeaaaaa åh Alko :P


Kommentarer
Postat av: jonna

hehe, visste du inte de?=)

2008-10-29 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0