Godmorgon törnrosa !

Så stod det i ett sms som jag hade fått när jag vaknade. Dock gick det mindre bra när jag skulle skriva Godmorgon tillbaka, jag somnade om efter halva ordet haha.

Oliver har sovit mkt bättre i natt, har matat han en gång i natt åh sen vid 6 på morgonen tror ja? Så sov vi till 8 ungefär. Skönt ! Skönt ! Skönt !

Idag kommer Ida åh hälsar på efter skolan, skoj :)
Tror även farmor åh farfar åh kanske min faster skulle komma förbi åh hjälpa mig sätta hyllor i garderoberna för det finns typ inte en enda hylla i dom ! Åh just nu har jag 4 garderober varav en dubbelgarderod med mina kläder, haha.

Lovade er även en bild på nya vagnen (lr den är ju begagnad men i väldigt fint skick!)

  
Sidan - Framifrån - Bakifrån
Klicka på bilderna för att se dom större !

Nä, nu ska törnrosa ta en dusch ;)

Pusshej / T. Vikman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0