freaky friday

Jahapp, Egut åh Krull har vart här åh sett en movie med mig, American Pie Beta House !

Sen så har jag pratat i teliiiifååån.. :)

Nu ligger man under täcket i soffan åh dumglor på tv, Freaky Friday.
Kan hålla med om att detta är en freaky friday, noll to dooo !
Tråååkisch x 1000 !
Annars brukar jag ju alltid kunna roa mig på något sätt men nää, denna dag is boooring !

Njae, tankarna är någon annanstans ikväll..
Ska väl dumglo lite mer innan jag somnar, om jag nu kan somna, återstår ju att se. :S

Pusshej / T. Vikman

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja din tråkmåns ni skulle kommit till Leos ju, vi hade skit kul =)

2008-10-17 @ 22:05:35
URL: http://neoelian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0