Finland, Happis, Kalix..

Jag, Lina, Elin åh Sofia packade in oss i bilen, käkade på donken åh gjorde ett bus ;P
Sen bar det av till Finland åh Alko, men alko hade flyttat sig lite in i nya gallerian som hade invigning idag när vi var där. Ballonger åh allsång på finska hahaha.. Sen var det Ikea, proppfull bil ! Över till max åh åt lite mat, sen rullade vi ner till Kalix åh lämna en flarra åh tvätta lyserna så vi skulle se lite, haha. Sen dumpa vi Sofia i persön..

E: Therese, blablabla..
E: Therese, blablabla..
(hon försöker få kontakt med mig)
E: Therese, blablabla..
T: Jag hör med röven, prata där bak !

Några stunder senare..

E: Therese, blablabla..
E: Therese, blablabla..
L (böjer sig ner i bilen mot min röv åh skriker): THERESEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !
T (reagerar äntligen): Hahahahahahaaaaaaaaaaaaa !

Jag säger bara en sak, hade vi kul eller hade vi kul? Vi hade kulkul ! Haha.


Nu sitter man hemma med massa påsar som måste packas upp, suuuck ! Tänk om hyllorna hade kunnat hänga upp sig själv!? Vilket lyx ! Men så bekvämt har man det inte, pappa får komma åh hänga upp dom nån dag istället, det är också bekvämt, haha.

Imorn är det fredag, yippie heey !

Kommentarer
Postat av: lillasyster

MOHAHAHA =)

2008-10-31 @ 19:05:43
URL: http://elinvikman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0