En bra måndag !

Dagen har varit toppen !
Sov toppen, vaknade mer trött..
Sen blev det powernap just innan 10, vaknade vid 11 åh insåg att O fortfarande sov, men han vaknade inte långt efter de :)

Sen bar det av till cityy, träffade Anna, Elin åh Hanna, gick med dom på jeans terminalen åh fyndade ett par snygga lee jeans, woohoo de behövde jag verkligen ! Blev överlycklig när det fanns ett par snygga jeans i stl 24 :D Vidare till m&p, där vi käkade åh sen mötte jag upp Lina åh Sofia.. Försökte hitta något till Halloween, hittade 2 klänningar som jag kan tänka mig så hängde undan dom tills imorn.. Dock måste jag sy in dom lite oavsett vilken jag väljer, så måste ringa min kära moster imorn åh höra om det hinns åh om det går :) Hoppas ! Fast tror de kan bli gode svårt på den jag helst vill ha :S

Vidare hem iaf, skicka O med Daniel åh Oskar till Leos, iväg till stallet, rida finaste ponnyn som var pigg åh lite halft olydig men gick bra vissa stunder. :)

Nyss hemkommen, har bara hunnit slänga O i säng. Nu ska jag äta middag åh sen marängswish åh choklapudding [mumma, har sånt suug efter det, jag vet, jag trycker i mig alldeles för mkt onyttigheter, but hey, det är gott !]

Nu kila, bye.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo nog ska de gå bra

2008-10-27 @ 22:48:51
URL: http://eyylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0