den man ligger med får bädda

Asså man brukar ju säga som man bäddar får man ligga..
Men de flesta brukar göra om meningen till den man ligger med får bädda..
Men om den man legat med inte bäddar betyder det då att den kommer tillbaka ?
Det är ju det som är fråågan vettniii.. Haha, jag åh mina knasiga disskussioner :P

Åh som nån sa idag.. Är det lill-lördag på onsdagar borde det väl vara lill-onsdag på tisdagar?
Det lät ju ganska okej, men när är det då lill-fredag? Jaaa, hms.. Ibland är det krångligt i övre delen av skallen, haha.. Slutade då med att jag en kvart senare utbrister "inte är det onsdag idag, det är ju bara tisdag.."  Dagvild tjej !

Blev iaf lunch med Emma & Klara på symphoni (?).. Salladsbuffé, mumma ! Rekomenderas starkt till er som vill vara nyttiga, eller mindre nyttiga (dressingar i massor, mums !) Höhö..

Nu ska jag glo en movie som sis sa att jag skulle ladda hem, åh så ska jag ringa E åh höra om hon ska komma förbi åh umgås ikväll :P


Kommentarer
Postat av: Catti

Åh, jag älskar symphonie's salladsbuffé! Man vet ju knappt vart man ska börja, så mycket gott!

2008-10-21 @ 14:57:06
URL: http://catti87.bilddagboken.se
Postat av: lillasyster

var filmen bra ?:D jag har själv inte sett hela än för har bara utan text, och alla vet att engelskan är jag inget vidare på:)

2008-10-21 @ 20:58:44
URL: http://elinvikman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0