Bloggar från rymden,

eller så sitter jag bara på hertsön hos farmor åh farfar åh fantiserar om hur coolt det skulle vara om man var i rymden åh kunde blogga hit ner till er på jorden, rätt fräänt ändå ! Haha.. vilken svammelmaja..

Håller på att göra fransk manikyr så där lite snabbt, naglarna behövde sig en omgång, dom har inte fått sig nå se i lördags, haha.

Iaf, min farmor hade vart gullig åh gjort plättar till mig när jag kom, mumma !
Så har vi även tryckt O´s fot åh hand i en ram med lera osv som han fick i doppresent, fint :)

Ska strax äta middag åh fixa klart naglarna. Sen blir det att åka hemåt, göra ett snabbstopp på affären åh inhandla massor med godis, me need ! Busa av barnet lite åh se nån movie med nå folk :)

Laaaater Alligator !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0