Arcus

Tjabba tjena hallå!
Har varit på arcus åh knallat med mamma, moster, lisbet åh Oliver.
Köptes lite småsaker åh så fikade vi. Åh vet ni, Theresé åt en hel kycklingbaguette !
Alla bara tjatar om att man inte kan äta, tyckte inte det var något problem? Mer än att det gick lite saktare dåå..

Nåja, sen for vi på barnens hus åh köpte en ny åkpåse till O. Så han slipper frysa i vinter åh slipper svettas i voksipåsen :)

Nu ska jag kila åh vila en stund för O somnade just, sen ska jag ner till andra moster åh fira morfar som fyller åh om nån vecka men han är i lule nu :)

Efter det blir det prommis till affären åh inhandla nå karameller osv till ikväll !
Kanske en sväng förbi MP också åh hämta en sånn där ihopvikt pizza (calzone?).. Blev så grymt jävla sugen på en sånn nu.. Åh om jag tar med den hem så kan jag ju sitta åh äta i min egna takt hela natten om jag vill, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0