Äntligen !

For till stan på  morgonen åh gick på babysången, sen blev det lunch med mammorna på mp. Medans jag väntade på bussen hem ringde jag Lina åh beklagade mig över att jag inte har nån klänning till helgen.. Lägger på åh går in på Veromoda för att fördriva tid till bussen går, åh då hittar jag den ! Den perfekta klänningen för helgen ! Överlycklig ! :D Så nu kan jag andas ut, äntligen ! Största problemet löst, vilken lättnad !

Sitter hos mamma nu, ska kila ner i källaren åh kolla igenom mina hästsaker, flys saker.. Kommer göra ont i hjärtat men jag måste. Hanna ville testa westernsadeln på Rollo så jag måste ju.. Bättre att den kommer till användning än bara ligger åh ser vacker ut där nere :)

Bild på klänningen kommer ikväll när jag pallrat mig hemåt åh Oliver somnat ;)

Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0