Utmanad av tanja igen !

Tre saker som skrämmer mig:
* skräckfilmer
* spindlar
* flygplan

Tre personer som får mig att skratta:
* Linda
* Oliver
* Sis

Tre saker jag älskar:
* Mitt barn
* Chokla
* Hästar

Tre saker jag hatar:
* Falska idioter
* Flygplan
* droger (utöver vanliga cigg åh vanlig alkohol)

Tre saker jag inte förstår:
* Finska
* va fan guldjobbe är?! 
* Killar ! !

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
* internetdosa
* telefon
* camen

Tre saker jag gör just nu:
* skriver de här
* socialar på msn
* dricker julmust 

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
* bli gammlare
* få se mitt barn växa upp
* fara utomlands

Tre saker jag kan göra:
* baka tårta haha
* LATA MIG !
* rida

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
* Dig själv!
* tramsgänet - dunkadunkalåt
* Familj och vänner.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
* spela poker
* Spara pengar.
* köra bil

Tre favoriträtter:
* asians buffé 
* italienskt
* tacos

Tre personer jag utmanar:
* Linda C
* Jenny F
* Linda W 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0