Har du en lista ?

Snodde av Emelie

Klädsel
Vad har du på dig idag: Pyjamasbyxor åh en tröja.
Vad använder du just nu för skor: Inga, är ju inne.
Favoritfärg på kläder: Mörka färger nu i höst.

Senaste person som
Sov i din säng: Oliver : )
Du pratade med: Pappsen  : )
Du delade en drink med: Ööh !?
Du gick på bio med: Karro : )
Du gick på stan med: Linda : )
Skällde på dig: Hms, säkert nån diskussion med E.

Senaste
Låt du hörde: Shwayze - Hollywood
Film du såg: 40days and 40nights, dumglodde igår.
Mat du åt: Max igår, sen bara glass åh halstabletter för min hals orkar inge annat.
Kram: Oliver : ) Förutom han, E.
Puss: O, han gav mamsen mysigaste dreggelpussen på morgonen när vi vakna !
Fest: Lördags i Boden, mohahahah ! ; )
Känslan: Trött som f.
Ilska: Måndags ! !
Resa: Boden igår, haha.
Glädje: Igår. Eller O ger mig ju glädje hela tiden men de räknas inte här.
Dröm: I natt, ojoj, haha, säger inget mer än BODEN.
Boken du läste: Teoriboken?
Personen du träffade: Linda : )
Personen du pratade i telefon med: Pappsen : )
Personen du fick sms av: E.
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig gjort tror ja ?
Gången du var utomhus: Igår
Gången du sov: I natt : ) Virrpannan som smsar i sömnen åh har noll koll på vad de står.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: oj, kommer inte ihåg. Har ju min lilla egna fam med O, åh vi äter ju varje dag tsm.
Saken du köpte: Minimål med +meny åh smältost på max i boden igår.

Om dig
Namn: Theresé Vikman
Ålder: 20, snart 21.
Smeknamn: Thess, Thessan, Sessan, Lillen.. m.m.
Syskon: Lillebror 18, Lillasyster 16 : )
Sysselsättning: Mitt barn osv.
Bra egenskaper: Prata för mkt. Men hellre de än sitta stum !
Dåliga egenskaper: Kort stubin ! Envis som en åsna !
Linje/klass: Student 2006, itek. Dvs, har grunderna inom det mesta i plåt tex svets osv.
Hårfärg: Choklabrunt.
Ögonfärg: blåa
Skostorlek: 35


Jag tycker det är rätt roande att fylla i sånna här listor åh idag kommer jag ha jätte lite att göra så ni får gärna säga till om ni har en lista att roa mig med : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0