Utmanad av Lina !

Nu har jag också blivit utmanad av LINA, så det är väl bara göra det här. 


Reglerna är följande:

- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.



Här kommer mina 5 saker:


1. Jag hade tänkt fixa körkortet nu, åh denna gång menar jag det.
2. Jag vill bli barnmorska, föda barn är det tuffaste jag vet.
3. Jag älskar snö, men snön verkar inte älska mig? Den håller sig borta. Eller så är jag bara för het för att den ska kunna närma sig, vem vet?
4. Att vara mamma är det bästa som hänt mig, jag avgudar min son åh ser upp till honom fast han är kortare än mig.
5. Jag är beroende av att blogga, jag har försökt sluta men lyckas inte, det börjar klia i fingrarna.

Jag utmanar Linda W, Linda C, Emelie B, Raiijsss åh Jenny F :)

Have fun girls !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0