tråkisch

jag kommer från: lule
jag är just nu: home
hur gammal är du: snart 21
tycker du om någon just nu: mjoo..
om sex månader är jag: förhoppningsvis ett steg närmare
gröna eller röda äpplen: gröna
vem ringer du när du är arg/ledsen: hon
gillar du golf: nae.. haha
vilken tid gick du upp idag: vid 9-10?
har du sovit i din egna säng inatt: japp
har du strumpor på dig nu: neej
hur svarar du i telefon: Therese, Hej, Nå?, Hallååå m.m. haha
är du ensam nu: Nope, me and Oliver
vad ska du göra ikväll: bara chilla läget åh sen sova
vad gör du imorgon: lämna in min cp-telefon på lagning !
var vill du bo när du blir stor: i en stad långt härifrån
är det okej att gråta: joå
när grät du senast: fredags ?
vilken årstid tycker du bäst om: vintern om det är snö
laddar du ner musik och film från Internet: yess
vad skulle du göra om du vann en miljon: väldigt mkt.
bär du glasögon eller linser: har glasögon men använder dom inte för jag ser perrans ändå : P
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: haha nae märket på kläderna gör inte människan
när går du upp ur sängen på en helgmorgon: beror på om ja har lillen lr ej.
har du piercing: har i tungan, har även haft i ögonbryn åh läppen i yngre dar, haha.
vill du gifta dig: vet ej.
vill du ha barn: jag har redan ett men vill ha fler some day.
solar du ofta: 1-2ggr i veckan nu, skönt att slappna av några min för sig själv.
är du bra på att laga mat: beror på vad som lagas ska.
gillar du att dansa: haha njaa, beror på vars när hur.
är du flygrädd: OOH JAA ! en vacker dag ska jag komma över de !
hur vig är du: hahaha, bör inte nämnas.
vad dricker du helst när du är törstig: bubbelvatten
vilken är din favoritglass: 88
tror du på ett liv efter döden: vet faktiskt inte
tycker du om sushi: jojj
vad äter du helst när du ser på film: karrameller
lever dina föräldrar tillsammans: nope.
vad heter du i mellan namn: lena, som min mamma
är du morgon eller kvällsmänniska: både ock.
vilken ögonfärg har du: blåa
vilken hårfärg har du natuligt: mörkbrunt
vilka hårfärger har du haft: rött, brunt, blont, svart, lila.. hms säkert nå mer.
har du någon gång gråtit dej till sömns: ja.
biter du på naglarna: nejnej blä
är du beroende av något: cigg, datorn, telefonen hms..
hur ofta tränar/motionerar du: haha rör mig dagligen, rider en gång i veckan men träna kan jag inte påstå.
senaste låt du hörde: sista mohikanen haha don´t ask.
vad gör du på helgerna: beror på om jag har min son hemma eller ej.
brukar du bädda sängen: hehe ibland men inte alltid.
hur många timmar sover du om nätterna: helt olika, beror på O.
senaste bok: teoriboken?
har du kysst någon under den senaste veckan: jepp ; )
vad var det senaste du sa: godnatt, mamma älskar dig.
önskar du att du bodde någon annanstans: he, jåååå ! rätt rejält !
vem kramade du senaste: min underbara unge : )
saknar du någon nu: Joå :S
hur många lampor har du i ditt rum: i min lägenhet, ingen aning.
vem ringde dig senast: mami
gillar du att slåss: nee
vad är du allergisk mot: jordgubbar, apelsiner/citron, tomat, kiwi.. NÖTTER !
var du glad igår: joåå ; )
vad är din favoritfärg: råoosa
sminkar du dig: ibland.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag tjuvar denna ;P

2008-11-25 @ 01:47:43
URL: http://lumumba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0