Utmanad av tanja !

10 ÅR SEDAN:
Var jag nästan 11år gammal åh i princip bodde i stallet  :P

5 ÅR SEDAN:
¨Gick jag I-tek åh var tsm med Jonas, festade alldeles för mkt men hade kul :)

1 ÅR SEDAN:
Var jag höggravid åh gick i väntans tider ¨på att en liten bebis skulle titta ut ;) 

Igår:
Var jag hos pappa åh tvätta, sen tog jag mig lite egentid åh for åh solade :)

5 SAKER JAG SKULLE GÖRA MED TIO MILJONER KRONOR:
Köpa hus.
Resa
Shoppa
köpa häst
Spara.


5 FAVORIT FILMER:
Oj, kommer aldrig ihåg vad filmer heter :S

 

5 FAVORIT TV PROGRAM:
Våra bästa år !
Weeds
DH
simpsons
2½ män

5 FAVORIT SAKER:
Telefon
barnet
mina skooor
datorn
mössan

5 FILMKARAKTÄRER JAG SKULLE DEJTA:
Öh, njää

JAG UTMANAR:
Linda W, Linda C, Emelie B, Jenny F..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0