U-balle !

Mohaha, tss.. Om ni bara visste vad jag vet så skulle ni också vilja veta höhö ; )

Sitter hemma nu åh chillar..
Pappa hämtade mig vid halv 15 tror ja?
Så plockade vi upp bror, syster var redan i biiilen !
Övningskörde på herts, fy fan va het jag är bakom ratten, jätte duktig : P
Sen skulle bror köra bil för första gången i sitt liv, han var duktig men nog fick man sig ett gott skratt haha..

Pappa: Gör en U-balle !
Tompa: jaha.. (så kör han men svänger inte runt så pappa hjälper till lite så de blir en U-balle)
Pappa: En U-balle sa ja ju !
Tompa: Vad är de? (hela familyn skrattar)
Pappa: Men en U-sväng !
Tompa: Ja men säg de dååå !

Sen är det systers tur för första gången bakom ratten..
Hon är också duktig men gav oss också några skratt !

Elin får kärringstopp..
Pappa: Då gör du om samma sak igen..
Elin börjar lägga i växel åh trampa ner kopplingen osv..
Pappa: Du kanske ska starta bilen först ?
Elin: Va, är den inte igång ?!
Hahahaha, såå sööt hon är !

Våran family är lite knasig men ack så kul vi har !

Käkade hos f&f sen, drack kaffe åh sen körde pappa mig till Alvik där O var med D & co. Då körde jag från Antnäs just efter vi svängt av E4an, duktig var jag ! Det var jättee mörkt ute åh dimma så man såg, NOLL !
Fikade i alvik, den fina TÅRTAN som jag gjort idag : D (nu vet ni vad den hemlisen var)

Nu, hemma sen nån timme tillbaka, trött som attans !
Ska lägga mig i soffan, utan dator : ( åh ta de chill..
Har ju vart duktig åh placerat datorn på "databordet" nuu : /

Later chikitas !


Kommentarer
Postat av: Catti

hahahaha fan vad roligt med övningkörningen. :D Jag körde faktiskt bara på körskola, körde aldrig hemma eller så.. En gång körde jag med min kära man, men annars bara på körskola. :D

2008-11-10 @ 06:48:13
URL: http://catti87.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0