Torsdag

Hojja vad jag är trött !
Idag har O vaknat halv 9, känns knas då vi sovit till just före 10 de flesta dagar åh en dag fick jag väcka han just före 11 :S

Blev att påbörja storstädningen igår. Så nu är det bara köket åh lite i hallen kvar att städa, sen ska det dammsugas åh skuras överallt också så är det klart ! Wee : ) Pappa hängde upp 2 hyllor i sovrummet, 3 hyllor i O´s rum, satte fast dörren på stereogrejjen osv. Har även hunnit plocka fram lite julpynt för mamma kom hit med min gran osv igår : ) Ooh Neej, granen har jag inte satt upp ännu, haha, i år är jag inte sååå tidigt : P

Ska fara åh ränna med f&f idag, skojjsigt ! Sen ta tag i resten av städet !

Men först blir det frulle osv.

Pusshej !

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA ja hon ÄR fan de! Blä :P

2008-11-27 @ 13:02:20
URL: http://lumumba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0