tidsfördriv

Har du pussat nummer 2? 
Ammi, min faster, nej haha. 
Vad har du för relation med nummer 20?
Dessan, vänner :)
När ska du träffa nummer 30?
Farmor, träffade henne för en liten stund sen :P
Är nummer 18 söt?
Danne, Haha nääää det är mammas sambo.
Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Carro Albin, trevlig åh glad tjej :)
Gillar du nummer 14?
Daniel Jobb, Nå bara som kompis, inget annat.
Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Anett, jaoo i fredags sist :)
När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Emma Klara, nå jag vet inte, nästa gång vi har dejt ;P
Är du nära vän med nummer 23?
Elina, inte nå mera men hon är snäll :)
Har du gått på bio med nummer 4?
Anna-Karin, Joå de har ja, tror vi såg titanic lr nå liknanade haha.
Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Frida skorpan, hehe dejtar inte bruds haha
Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Anne Kevin, vi prata mest om barn, jag lovar !
Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Bruuushan, haha absolut, vi är av samma kött åh blod !
Vad har du och nummer 24 för relation?
Erik Jobb, mitt X. Vi är vänner !
Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Faxlåda 134 haha inget !
Vad är det bästa med nummer 8?
Barnmottagningen, dom tar hand om sjuka barn :)
Brukar du och nummer 16 träffas?
Daniel Marie. Hade man kunnat hälsa på folk i himlen så hade jag gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0