Sovmorgon

Woohoo sovmorgon för oss, vaknade 11 ! !  : D
Meeen, då har Oliver blivit sjuk åh haft massa hög feber i natt så har väl somnat vid 4 åh vaknat vid 6 åh sen sovit till 11 åh de har han varit vaken en timme när han vaknat så mamsen är ändå trött, fast de är väl inge nytt  : P

Sitter åh rensar datorn på en massa onödiga bilder..
Det är bilder på bla Fly, bebismagen, lilleman åh Oliver såklart.
Bilder från måndagskvällarna på lrk..
Jag saknaaaar ! :S

Jag saknar tillåhmed min lgh på örnäset, den var mkt mysigare osv.
Men den hade gärna kunnat få ligga nån annanstans.

Nä, om man sku hoppa på ett ben eller någe.

Just ja, Grattis till min kära farfar som fyller 69år idag : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0