Skepp åh håjj ! :D

Lisa kom åh hämta mig åh O på förmiddan så for vi till Alvik till dom åh hängde gäng en stund, drack kaffe osv. Sen bar det av till Pite för hela bunten, for på halvsbadet på de där leklandet Skeppet. Det var jätte skoj ! Fast Leos är större åh har mer grejjer fast de här var ändå bättre med tunnlar åh mkt mer "klättergångar". Kul iaf : )

Just hemkomna typ, jag är helt jävla sluuuut ! Skönt med lite avlasning på skeppet iaf, men jag måste få sova !
Kommer jag få sova? Svar Nej ! Har haft O hela veckan, men när man ber om lite hjälp för att man mår så jävla dåligt då går de inte nejnej. Menmen.. Att min kropp är slut åh kommer sluta fungera när som helst kanske inte gör nå? Att mitt psyke håller på att krascha verkar inte heller göra nått..

Men en sak är då säkert, nästan helg tänker jag vara barnledig fre-sön för att vila upp mig åh andas för jag mår fan inte bra.. "Sick of crying, tired of trying. I'm smiling, but inside Im dying".
Jag vill vara den alldra bästa mamman för min son, men hur ska jag orka vara de åh busa åh ta hand om honom på bästa sätt om jag inte har nån ork kvar i kroppen?! Jag försöker så gott jag kan, men nu rinner bägaren över snart, jag måste få sova ! ! !

Nåja, ska leka med lillen nu tills det är dax att slänga han i säng..

Gms, du vet att jag finns, alla tider på dygnet ! Just call me !

Kommentarer
Postat av: mormor

Oliver kan få komma till mormor några timmar under dagen i morgon kan komma gående och hämta honom så får du vila på dagen om det är ok

2008-11-08 @ 19:48:40
Postat av: Catti

Usch jag hade aldrig heller orkat.. Du gör det så bra som är ensamstående ska du veta.. Kan inte ens föreställa mig hur tungt det är vissa ggr.. Hoppas du får barnvakt nästa helg för du måste ju få vila, annat är ju inte bra för varken dig eller lilla O!

2008-11-08 @ 21:03:01
URL: http://catti87.bilddagboken.se
Postat av: moster

Vila ??? Vad är det??? Går det att äta ?? :) En har inte fått vila ordentligt på 23 år! Det är baksidan med att ha barn, framsidan är väl att de är så underbara att man inte vill vara utan dem!

2008-11-09 @ 09:34:57
URL: http://trolltagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0