seg lördaaaag

Han har större kuk än dig !
Hahaha, svammeeelllii !


Hade jävligt kul igår, först var vi hos Nicke sen kom Karro så for vi ut åh snurra, skulle på krogen men insåg att kl var mkt ska vi sket i det ! For på Rönnkan åh käka istället, härjade på lite åh sen blev det tack åh godnatt !

Skulle upp tidigt men sov lite för länge, ooojj ! Så inte hann man allt man skulle !
Gled till lule med Krull, käkade på Marco åh sen var det att inta soffläge här hemma för min del.

Nu väntar jag på att D ska komma med O.

IDAG FAST FÖR ETT ÅR SEN LÅG JAG PÅ FÖRLOSSNINGEN ÅH KÄMPADE MED VÄRKARNA !
I MORGON KL 08.15 ÄR DET PRICK ETT ÅR SEN MIN UNDERBARA OLIVER KOM UT !
DET VAR DEN BÄSTA STUNDEN I MITT LIV NÅGONSIN !


Ska slänga mig i soffan en halvtimme till innan O anländer !


Kommentarer
Postat av: MORMOR

nU ÄR DET SÅ GÅTT SOM PRESIS ETT ÅR SEDAN OLIVER SÅG DAGENS LJUS. oJ VAD TIDEN GÅR FORT DEN RUSAR I VÄG GRATTIS GUBBEN PÅ DIN 1 ÅRS DAG FRÅN DIN MORMOR

2008-11-30 @ 08:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0