Orkar inte !

Gud förbannat va trött jag är !
Jag orkar verkligen inte mer, snäll, ge mig en natts sömn !

1. Vi har varit sjuk hela veckan, O har sovit jätte dåligt när han varit täppt i näsan vilket hållit mig vaken halva nätterna.

2. Jag är fortfarande sjuk, snorig åh ont i halsen.

3. I natt har O till en början hållit mig vaken till typ halv 2. Sen har jag fått gå upp till en ledsen kille en gång i halvtimmen heeeela natten från att han somnade igår kväll ! EN GÅNG I HALVTIMMEN, ÅH JAG ÄR HELT SERIÖS !

4. O stiger upp en timme tidigare än vanligt idag för att leka åh terrorisera sin trött mamma med ett stort leende på läpparna !

Jag pallar inte längre, i natt får någon ta honom.. Innan jag ställer mig åh dunkar skallen i väggen ! Att inte få sova åh att vara sjuk tar på krafterna nog mkt, humöret än inte det roligaste åh jag behöver ANDAS nu, helst igår ! Jag hade gärna velat bli frisk också men det blir jag inte i detta läge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0