läckert !

Jahaja, då var man hemma.
Dagen har väl inte varit helt på min sida riktigt..
Självklart var ju vagnen trasig efter att D haft den så när jag skulle till stallet blev det lätt.
Men mamma hade O iaf medans jag var åh red, vilket gick jätte bra åh ponnyn skötte sig finfint !

Sen kom D till min mor åh försökte fixa vagnen, lyckades lite men jag kan inte använda den, den är knäpp åh O får ont i ryggen om han ska sitta som den är.

Har just slängt O i säng men det verkar inte som att han vill sova, så får väl se hur det slutar.
När han somnat blir det då ett varmt bad för mitt lag åh sen soffan !

Kommentarer
Postat av: Catti

Men gud vad jobbigt med vagnen!! :(

2008-11-18 @ 08:34:32
URL: http://thewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0