Kaaabooongaaa !

Jag lovar, snart åker camen i golvet, nä i väggen !
Har efter ett jävla tag fått till drivrutinerna, tro mig, det tog tid !
Åh sen när den väl är igång så går det inte att göra svartvitt !?
Toki blir jag åh de är nuu ! Nää, inte nu, men kanske sen !
Ligger i soffan åh mixtrar, så förhoppningsvis om jag ber om ett mirakel så börjar den funka som jag vill eller så får jag invänta att hjälpen hör av sig, det är nog större risk att det sker : )

Nåjaaa..
Lil´sis Elin har varit här, vi har käkat tacos åh fixat åh trixat : )
Najsing Bajsing !
Så komde jag på att O inte sovit nå på eftermiddan så kl 18 åkte han i säng, trött som en zombie !
Han sover som en stock nu, sköönt, lite egentid för moi !

Nä, surfa vidare på vågorna nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0