Julmust : )

Som de flesta som känner mig vet dom om att mitt största beroende är Julmust vintertid. Är jag sugen på julmust så måste jag ha det annars blir jag skogstokig. Jag dricker i snitt 1½ liter julmust om dagen från att den släpps till att den går över till påskmust, då dricker jag de istället : P Jag kan inte få nog av det !

Nu har jag laddat upp med 6 liter julmust i sånna där söta petflaskor i stl 33cl i kylen ! Tro mig, innan fredag är dom slut !

Känns dock dystert att sitta åh dricka julmust med toppeluvan på huvvet men utan snö, jävla skit också. I södra sverige har snön kommit men inte i norrland!? Det är sjukt ! Kanske det är nu man ska börja oroa sig över växthuseffekten!? Gaah !

Sitter åh inväntar E, vi ska laga tacos åh mysa åh se film åh fixa : )

Pusshejdå !


(bilden är tagen 2007-10-30)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0