Ingen snö ännu..

Höll tummen på att snön hade velat falla lite i natt, men icke ! Det är typ inte ens frost ute nu :S

Ska kila iväg på babysången med Sanna åh Rasmus, bussen går på en timme åh både ja åh Oliver är nyvakna, kanske bäst att sätta fart? ; )

För övrigt skulle jag kunna raka skallen på mig själv idag ! Jag som har spikrakt hår no matter what, satte upp håret i en boll igår på morongen när det var blött.. Tog ut bollen igår kväll åh gick åh la mig.. Idag är håret ett helvetes birdhome, gaaaaah ! Så jävla risigt, måste verkligen klippa mig men vill inte : ( Tog bort drygt 12cm när jag hade blonderat mig för att de var risigt åh jag vill inte korta av mig de nå mera ju : ( Vill bara att det ska bli längre åh längre.. Nåja, det blir iaf att färga håret idag, åh nu jävlar ska det bli bra för en gångs skull !

Någon som vet vars man kan köpa hårförlängning som är löstagbart så man själv kan välja när man vill använd de? SÄG TILL I SÅFALL !

Dax att dra sig !

Kommentarer
Postat av: Malin

Tradera!! där säljs det mycket fint hår. köpte mitt därifrån. långt och fint går och tvätta o använda platttång mm. jättelätt att sätta fast då det sitter på trens. lycka till.

2008-11-07 @ 08:44:33
Postat av: Anonym

tajmahal.se

man köper lösa clips och hår för sig, sen syr man på dom på varandra.. så kan du ta bort dom när du vill..

2008-11-07 @ 08:52:16
Postat av: Tanja

tjo! hörru du kan beställa löshår från happyhair.se. Tryck på länken "clip-on" på vänster sida bara ;D tänk på att det finns i olika längder bara. du kan u höra av dig nån dag om du har lust att hitta på nå. //tanja

2008-11-07 @ 11:01:48
Postat av: lisa-

Jag har ju det :) har köpt på fannyhair.se eller .com, kommer inte ihåg. Svinbra är det. O håret är fint! O om det inte finns i din färg så ta en ljusare o färga till din färg, det går inte o bleka dock.

2008-11-07 @ 11:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0