Hallåj !

Planerna blev ändrade för Sanna hade gått åh sjukat ner sig i natt.
Så tog en prommis med Martina åh Lukas till konsum sen tog vi bussen till stan, käkade på MP åh sen mötte vi upp Tanja. Inhandlade den där röda som jag velat ha åh lite kläder till Oliver, fikade på sub åh sen gick jag åh solade medans Tanja var barnvakt.

Haha, fick ett sms om en dröm i natt.. Stackarn, haha.. Det är inte alltid lätt ! Kunde inte låta bli att skratta lite för mig själv.. Tror de är nån som gått åh blitt lite nojjig i bakhuvudet. : P

Nu sitter man hos mamma, ska kila på affären på nå tag åh sen vidare hem.
Blir film ikväll med K, E åh kanske K. : )
Gissa om jag ska trycka nå karra eller karra, svar KARRA !

Blöjbyte nästa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0