björnen sover

Jajjopps !

Nu har man hunnit med lite städning åh varit handlat lite med mamma.
Sitter åh inväntar D som kommer åh hämtar O.
Sen ska jag sätta igång med *piip*, så jag får de bortgjort, göra mig klar åh ringa pappsen.

Yeeeah Yeeeah ! Woow woow !

Är på bra humör idag, även fast jag är galet trött åh sku vilja gå i ide med björnarna.
Wee Wee !

Längtar till veckan för då kommer de en grej med posten, Linda vet vaad ; )
Så ska vi fixa fixa om jag får bestämma, hoppas det blir najs najs. !
Men de lär det juu när man är så snygg som oss redan *mohahahahaha suckers !

Sitter åh pimplar julmust åh dunkar musik, som vanligt då. Kanske borde göra i ordning O så han är klar när D kommer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0