Att sakna..

Det har varit dålig uppdatering med tråkiga inlägg idag, sry ! Lovar att bättra mig imorn !

Men nu ska ni få veta en sak, jag ser fram emot helgen nå jääävulskt !
Varför ? Jo, det ryktas om att min älskade snö tänker falla över norrland.
Jag vågar inte hoppas för mkt, men jag håller en tumme iaf !

Åh vet ni en sak till..
Snart, om bara 24 dagar drygt, blir min underbara gounge 1år !
ETTTTT ÅÅÅÅÅRRRRRRRRR!
Tiden har gått så fort, alldeles för fort..
Så vad ni är gör som väntar barn nu, ta vara på tiden med barnet i magen, även om det känns tungt att gå över tiden så kommer barnet ut förr lr senare, jag lovar ! Man saknar magen så fruktansvärt när den väl är borta !
Åh ta vara på bebistiden, den är underbar, åh även om ni längtar tills barnet utvecklas åh växer åh lär sig nya saker så kommer ni sakna bebistiden, men barnet växer upp åh allt där till, stressa bara inte, det är bara ni själv som drabbas åh saknar det sen. Jag saknar varenda dag jag gått igenom som gravid åh som mamma åt min bebis, men jag ser samtidigt fram emot alla kommande dagar åh alla steg i hans utveckling som fortfarande väntar.. : )


Bilden är tagen 2007-11-03


Bilden är tagen 2007-11-03


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar oxå min mage :(

2008-11-06 @ 22:54:11
URL: http://lwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0