Är det du som är jag ?

Jag är tydligen inte sann, nehepp då får jag väl vara på låssas istället då ! : P

Fantan, tack för att du finns åh tar hand om mig idag !
Hoppar du så hoppar jag !

Sen får jag tydligen inte skriva vad jag själv vill i bloggen, utan det är tydligen andra som ska bestämma sånt. Tydligen ska jag även ta hänsyn åh ha förstååelse för folk som alltid skrivit skit om mig i sina bloggar, varit allmänt elaka, knullat med min pojkvän (när jag var tsm med en för länge sen) , kallat mig en massa fula saker, ljugit, varit otrogna osv listan kan göras lång ! Svaret är enkelt, nej jag tänker inte ha en enda liten jävla smula med förstååelse, hänsyn osv för er, aldrig ! Därimot ska jag radera en grej i mitt görgående inlägg för piiip´s skull ! Pip läser tydligen min blogg åh jag tycker inte pip ska behöva veta denna sak när fegskallarna inte törs säga nå själv ! En sista, fuck off and die naked !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0