"kan va bra att ha" tjejen !

Okej, nu är man hemma åh barnet sover sött.

Har vandaliserat mina 3 garderoder åh kommit fram till att jag har 2 klänningar med prislapparna kvar som kan tänkas passa imorn. Hms, jag är rätt bra på att köpa kläder med inte använda ? Hittade nämnligen 2 klänningar till i g-roberna som också har prislapparna kvar.. Ooops ! : S Nåja, det kan va bra att ha, som vid dessa tillfällen : )

Frågan är ju då bara om jag ska ha den vitgröna eller svartröda, hms, det är likadana fast olika färger, haha..

Verkligen stora världsbeskymmer här va ? : P

Annars då ? Mår skit, går runt med en "klump" i magen åh är allmänt nere..
Menmen, det sägs ju att tiden läker alla sår : /

Nu ska jag kila åh ringa åh kolla hur de går för laget !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0