Tja snyggingar !

Jorå, jag lever !
Dagarna knallar på, har knappt tid att sitta vid datorn nu för tiden..
Så mkt att göra inför jul..

Oliver är jätte sjuk, hög feber osv.
Jag har också börjat bli det nu, fan fan fan !
Inte vill jag vara sjuk på julen ! Åh spec inte nu !!
Nåja..

Idag är vi bara hemma åh myser.
Ska färga håret åh städa hade jag tänkt.

Imorn ska jag åh sola, tro mig, det behövs, för nu vare länge sen sist :S
Måste försöka hålla igång det där åh sluta vara så laat, haha..
Ne men jag är rätt brun faktiskt, bara de att färgen inte sätter sig i ansiktet så bra som jag hade velat, menmen.. Tror jag ska dra en omgång i chili imorn så man får lite mer färg i ansiktet ;)

Sen på tisdag ska vi på stan åh fixa klart alla julklappar, sen ska Oliver till sin pappa åh sova (jag får tillbaka han på julaftonsmorgonen).. Åh medans han är med sin pappa åh sin farfar som kommer upp till lule över jul så ska jag hinna med stallet åh rida sötkovo, uppesittarkväll med bingolotto en sväng åh sen gå till moster åh dricka lite glögg med henne åh kusinerna :)

Kanske återkommer en gång till innan jul, annars GOD JUUUL ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0