Julbord :S

Ikväll är det julbord med jobbet på Magma, hade helt glömt bort men Frida påminde mig.
Känner mig dock inte de minsta sugen : /
Hade hellre gjort en annan sak men det är "Obligatoriskt" om man anmält sig : S
Varför skulle det vara just idag åh varför just samma tid !?
Faan faan faaan !


Allt jag ville va säga hejdå.. :´(
Jag kommer sakna dig, kommer sakna att inte kunna slå en pling bara för att få höra dig röst..
Tårarna rinner, det är så jobbigt.
Kommer jag någonsin kunna le igen ?
Du lovade att fira min födelsedag med mig, du lovade !
Nu blir det inte så, åh jag vill inte fylla år längre.
Jag visste att den här dagen skulle komma men inte redan !
Du lovade att komma åh säga hejdå, men gjorde du de ? NEJ !
Jag är så ledsen åh besviken på oss båda.

Baby, don´t go :´(

Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha, ja men ska vi komma någonvart där det är varmt krävs det väl en flygresa på minst fyra timmar iallafall. Eller så preppar vi dig full på sömnpiller så får jag väcka dig då vi landat! ;P

2008-12-04 @ 17:58:55
URL: http://mdln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0