Julbocken !

Godmorgon !

Oliver sitter åh leker med julbocken, jajjomän !
Ska åka in till stan en snabbis på ett tag, sen hem åh städa efter kalaset igår.
Tycker inte jag gör annat än städar !? Nåja : )

Sen ska min lilla prins till sin pappa hela helgen : S
Kommer sakna honom massor, tycker inte om att lämna bort honom så länge, blir så rastlös åh hinner börja klättra på väggarna innan han är hemma igen !

Men ikväll ska jag till Anna iaf, vi ska fira att vi fyllt år : )
4-5 året vi firar tsm nu ? That´s fun !
Vet tillåhmed vad jag ska ha på mig, dee nii !
Ryktas om Cleo senare, njaa, lät inte så lockande, som mer trist !
Får se vars man går sen helt enkelt !

Byebye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0