HERE WE GO !

Heyyhåå !

Gårdagen bestod av babysång åh lunch i stan med Martina & Lukas : )
Fick tillbaka min älskade telefon också !
Sen komma Hanna förbi här, hon är in town så man måst ju passa på att umgås åh uppdatera varandra om var som händer åh sker ! : )
Karro kom också förbi ! Sen knallade Hanna hem, då var det bara Karro kvar.
Vi for iväg en sväng med Berit, haha Oliver är bara fööör jävla gooo !
Sen for Karro också hem.

Blev mys framför tvn resten av kvällen ; )

Idag då, vaknade av väckarklockan 8.45 !
Ska fixa oss klara åh sen lämna O hos mamma kring 10.
Jag åh Karro ska till gäddvik åh motionera Rollo åh Jasmine.
Shiiit, är flera år sen jag red gullepluttosnuttegullis Rollo, ska bli hur kul som helst !

ÅH ETT HAPPY BIRTHDAY TILL ANNA SOM FYLLER 20ÅR IDAG ! GRATTIS GUMMS !
ÅH ÄVEN ETT HAPPY BIRTHDAY TILL BASSE SOM OCKSÅ FYLLER ÅR IDAG, MEN BARA 19 ; ) GRATTIS GRABBEN !

ÅH VET NI EN SISTA SAK ? IMORN FYLLER JAG ÅR, GAMMKÄRRING BLIR MAN, HOJJA !

Kommentarer
Postat av: Anna

riktigt så gammal vet ja inte om du blir, men 21 blir du ;) haha

2008-12-10 @ 23:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0