Duktigt, Theresé ! : )

Jodå, vi ryckte oss upp lite, hoppade i lite kläder åh begav oss till hertsön, to daddy !
Oliver är hur busig som helst.
F & F har också varit här en sväng.
Vi är ätit pizza, gott. Kebab, mumma.

Jag har fortfarande inte klurat ut vad jag ska ha på mig imorn.
Oops ! Har faktiskt inte ens orkar kolla, bryr mig inte så hårt just nu.
Är inte sugen på att göra något alls, ingenting, naaaadaaa !
Eller jo, äta chokla, det vill jag. Åh dricka julmust, så man inte får vätskebrist, jaja.


Ska snart åka hem, får filmsällskap. Kanske inte låter så taggad, men det är jag !
Har fixat madagaskar 2 åh en annan julfilm i hopp om att man ska bli mindre grinch innan julafton.
För just nu känner jag mig som grinchen, har ingen julkänsla alls, blir bara trött åh less av att tänka på att det faktiskt snart är jul.

Åh fyller år snart gör man också, 11 Decebmer, det är en torsdag, glöm inte att säga grattis, då jävlar, INGEN TÅRTA TILL DIG INTE ! Ne, haha, jag skojjade bara, eller gjorde jag ?

Ne, nu ska jag busa vidare åh pimpla must innan man ska hemåååt.

Hååj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0