Dax att rycka upp sig lite.

Ja kanske, här springer vi i pyjamas ännu..
Har inte orkat mig ut då mina ögon är svullna till tusen åh jag har en helvetes mensvärk.
Fan också, jag som aldrig brukade ha de..

Fast det kanske är dax att rycka upp sig en sväng ?
Iaf hoppa i nå mjukisar åh pallra sig ut en stund för O´s skull.

Skulle behöva åka till hertsön åh hälsa på, det var ett tag sen nu : /
Hade faktiskt kunnat tänka mig att flytta tillbaka till de rövhålet, men det blir ju så långt till jobbet då om jag ska jobba på storheden.. Ska fan höra om jag inte kan få fridas schema i stan eftersom hon ändå sticker ! Hms.

Något måste iaf göras åh de är fort !

Leave me alone !

Kommentarer
Postat av: Maria

vart jobbar du ?=)

2008-12-05 @ 18:20:40
Postat av: therese

Korvsnubben ! :P

2008-12-05 @ 18:40:34
URL: http://tvikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0