Annandagen :)

Jajjomän !
Nu sitter man hos f & f på hertsön, ska käka åh sen åka hemåt åh göra sig klar för kvällen.
Blir nog Anatolia bara ikväll. En öl eller 2 ;)

Var in till stan en sväng idag, köpte ett linne på bikbok åh sen lämnade jag stan gode fort, fiii faaaan va folk ! Det är ju sjukt hur jävla tokiga alla blir så fort det är mellandagsrea ! Hojja !

Min lilla prins är hos sin pappa från idag till på söndag, undra vad jag ska hitta på för att sysselsätta mig hela helgen, kanske Ikea imorn med Lisa ? :) Lät då trevligt åh roligt :D Men vi får se hur jag mår imorn när det bär av, lär nog vara lätt bakis åh inte orka mig upp om jag känner mig själv.. Men jag ska göra ett försök iaf för det är kul att umgås med Lisa :)

Ne vet ni, shit happends when you party naked ! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0